Parken Stadion

PARKEN GO

FAQ

Her findes der svar på de hyppigeste spørgsmål til Parken Go

HVAD ER PARKEN GO?

Parken Go er en self-service bar, som skaber en effektiv og ubesværet mulighed for at købe mad og drikke i forbindelse med kampdage og koncerter i Parken.

Du skal blot anvende dit digitale- eller fysiske betalingskort ved indgangen, vælge dine vare og gå ud ad udgangen. Har du brug for en kvittering, har du mulighed for at scanne QR-koden Parken Go’s udgang, hvorefter du skal indtaste de fire sidste cifre og udløbsdatoen på dit betalingskort.

Ved brug af alternativ betalingsmetode tryk på linket for mere information. Alternativt kan du bare trykke på dette link

HVORFOR SKAL JEG BRUGE PARKEN GO?

Kort sagt, skal det være med til at give en forbedret fanoplevelse, og boden skal reducere servicetiden i Parken.

Du undgår kødannelse og behøver ikke at vente på ekspedition og betaling af dine varer.

Varerne, når du forlader boden, føjes automatisk til din virtuelle kurv, og du bliver automatisk opkrævet, når du forlader boden. Parken Go skaber en tilgang, som giver dig en mulighed for at bruge tid på tribunen og nyde kampdage og koncerter.  

HVORDAN VIRKER BODEN

Scan - Scan dit kreditkort, Apple Pay eller Google Pay i indgangen og afvent det grønne signal. Op til 4 personer kan gå ind på samme kort. 

Grab - Tag de ønskede varer fra hylderne, og hvis du fortryder et køb i boden, stiller du det blot tilbage hvor du tog det fra - alt registreres automatisk.  

Go - Forlad boden og dit køb afsluttes. Scan QR-koden udenfor boden, hvis du ønsker en kvittering.  Området har personale til stede, som løbende fylder hylderne op og assisterer fans. Du kan betale med kreditkort, Apple Pay samt Google Pay.  
Konceptet er enkelt: Scan, grab & go.

HVORDAN VIRKER TEGNOLOGIEN BAG?

Der er en række kameraer opsat i Parken Go, der arbejder med AI Camera Vision-teknologi til at tracke dig i boden og opkræve på det kort, du anvendte, da du gik ind i Parken Go. Bemærk venligst, at teknologien opretter en avatar af dig ved indgang og slører billeder for at beskytte dit privatliv.  

HVAD SKER DER MED FORHÅNDSOPKRÆVNING AF TRANSAKTIONER?

Ved indgangen reserveres et beløb på 3 kr. på din valgte betalingsmetode for at give dig adgang. Når du forlader butikken, vil din varekurv blive gjort op og merværdien af de 3 kr. vil blive opkrævet, dette fremgår som to transaktioner på din konto. Forlader du boden uden at afhente varer, vil reservationsgebyret blive frigivet inden for 7 til 10 dage.  

HVAD SKER DER MED DE DATA, DER ER REGISTRERET?

Kameraerne i boden registrerer hverken ansigtsgenkendelse eller biometri for at sikre privatliv og anonymitet for jer. Den anvendte teknologi skaber en unik avatar for alle, der kommer ind, og tilføjer alle de varer, du henter, i din virtuelle kurv og opkræver dig ved udgang.

SORTIMENTET I PARKEN GO BODEN

Du kan finde det sædvanlige bod-sortiment i Parken Go med menuer, drikkevarer, slik og chips. Du kan også købe GORMS grab’n’go version af deres tynde, sprøde pizzaer, der er et udvalg af tre forskellige varianter; focaccia, margherita og salami. Lige til at tage med i hånden og nyde på tribunen.

HVORFOR ER PRODUKTUDVALGET ANDERLEDES FRA ANDRE MADBODER?

Udvalget i Parken Go afspejler de mest populære produkter købt af fans i Parken. Et fokuseret sortiment sikrer at produkterne kan serveres hurtigt. Dette afhjælper at fans og koncertgængere kan bevæge sig hurtigst muligt gennem butikken, samt få adgang til mad og drikke i spidsbelastningstider.

HVILKE SIKKERHEDS-FORANSTALTNINGER ER DER I PARKEN GO?

Personale er tilgængelig ved Parken Go, de er til for at hjælpe med at navigere gennem processen, og for at sikre at kun aldersberettede kan købe alkoholiske varer.

HVAD KAN JEG BRUGE TIL AT BETALE MED?

Adgang til Parken Go kan opnås ved at bruge enten et fysisk kort eller en af ​​dine digitale kort (Apple/Google Pay osv.). Husk, at du nogle gange vil blive bedt om at indsætte dit kort i læseren for at bekræfte PIN-koden.

HVORFOR VISES MIN TRANSAKTION TO GANGE PÅ MIN KONTO ?

Parken Go reserverer en 3kr. transaktion ved indgang til boden. Når boden forlades efter endt køb, kan der blive reserveret et beløb tilsvarende til det handlet beløb, som afhængigt af bank og kort kan være reserveret i en længere periode. Det vigtigt at pointere, at du kan være sikker på at betalingen ikke gennemføres to gange.

HVEM SKAL JEG KONTAKTE, HVIS JEG TROR, DER ER ET PROBLEM MED MIN TRANSAKTION? 

Hvis du oplever et betalingsproblem eller andre problemer i forbindelse med et besøg i Parken Go, bedes du kontakte fb@parken.dk. Når du kontakter os, bedes du inkludere dit ordrenummer, tidspunktet og datoen for din transaktion og det problem, du har. Dit ordrenummer og tidspunkt/dato for dit besøg kan findes på din kvittering. I tilfælde af manglende kvittering bedes du oplyse de sidste fire cifre på dit benyttede betalingskort, så vi kan hjælpe med at finde transaktionen.

JEG HAR IKKE SCANNET QR-KODEN OG VIL HAVE EN KVITTERING EFTER MIT BESØG I PARKEN GO-BODEN

For at få en kvittering fra et tidligere besøg hos Parken Go, klik her. Kvitteringer kommer nødvendigvis ikke altid igennem med det samme.

JEG SCANNEDE QR-KODEN, DA JEG FORLOD PARKEN GO OG HAR ANMODET OM EN KVITTERING, MEN DEN ER IKKE KOMMET ENDNU. HVAD SKAL JEG GØRE?

Kvitteringer kommer måske ikke altid igennem med det samme. Hvis du har brug for en kvittering og ikke har modtaget en inden for 24 timer efter din anmodning, bedes du kontakte fb@parken.dk.

Har du stadig spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os med spørgsmål og udfordringer på:

fb@parken.dk